ראשי

סה"כ פריטים: 0
עגלה

העגלה ריקה

אקווריום מים מלוחים

אקווריום מים מלוחים
מיכל המאפשר לנו להתבונן במתרחש במעמקי הים, ובשוניות אלמוגים.
בא משתי המילים בלטינית :
AQUA = מים
arium= מתייחסת למיכל
אקווריום כידוע הוא מיכל מים שבא לדמות איזור גידול ליצורים תת מימים כמו דגים, סרטנים וצמחים תת מימיים שנמצאים תמיד מתחת לפני המים. אנו נדע לשכן את צורות החיים בהתאם לטמפרטורה ומליחות המים בסביבה הטבעית. ניתן לייצר תנאי גידול של אוקינוס מים מלוחים באמצעות אלמוגים, דגים ייחודיים וזרמי מים שהכרחיים לחלק מהאלמוגים על ידי משאבות מיוחדות.
באקווריוים מים מלוחים, מקובל מאוד להשתמש בסלעים אינדונזיים, סלעים שהיו בעבר אלמוגים חיים. סלעים אלה מהווים בסיס לחיידקים ולצורות החיים הקטנות שיש במיכל. הבסיס הזה מכיל קופיפידם, בעלי חיים מיניאטורים ומיקרואורגניזמים. הוא מאפשר זרימת מים טובה ונועד כדי ליצור מסלעה שבה אנו משבצים את האלמוגים שמשמשים גם כמסתור.
המפתח לשמירה על אקווריום מתפקד כראוי הוא איזון ולשם כך נשמור על התייחסות תקינה למארג הביולוגי ולמיקרואורגניזמים שדואגים למחזור החנקן. החיידקים ממירים את האמוניה שהדגים מפרישים לניטריט ואותו הופכים לניטראט שנחשב כחומר לא מזיק. תנאים נוספים לקיום אקווריום אידיאלי הם,זרימת מים טובה, סרקולציית מים, הלב של המערכת זה פורק החלבונים, פרופורציה נכונה בין המכשור הנחוץ לבין נפח המיכל.

להצעת מחיר השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם